joi, 29 octombrie 2009

teambuilding vulcanic




Nu imi vine sa cred cat de rar ajung sa postez pe primitivul meu blog. Este adevarat ca atunci cand o fac, imi descatusez toate energiile (mai mult in proza). In timp ce colegii mei de la cursul de fotografie impanzeau imprejurimile vulcanilor noroiosi si surprindeau in toate modurile posibile peisajele, eu eram in primul meu teambuilding cu echipa HP. Un singur mare regret am: in urma acestui TB nu au rasarit decat foarte putine poze, dintre care si mai putine reusite. Acum stau nedumerit si ma intreb daca sa postez macar una din poze. De ce cuget astfel? Pentru ca toate fotografiile mele orbiteaza in jurul unor ipostaze....vedeti si voi. Cred ca ma apuc de fotografia de natura:))

2 comentarii:

  1. te-a cam furat peisajul:D
    imi place cum ai focalizat, a iesit un bokeh frumos

    RăspundețiȘtergere
  2. Un opium de licoare, o bucata decupata a gustului fin otravitor, razele de soare si zambetele unui alt inceput de abis..
    Imi place fotografia.
    Chapeau!

    RăspundețiȘtergere